Tuesday, July 5, 2011

Mia's Final Fling


25th & 26th June 2011
halo.. maybe cte ni agak lapuk untuk aku update skg. disebabkan aku ni bkn 24/7 mngadap laptop (eh, yeke?)..so tergendala lah cerita2 yg berikut. bila aku ada masa dan kederat je baru aku update sini. eheh. apa yang aku nak share kat sni adalah sambutan pengakhiran zaman bujang si Mia Kamil. Atfirst aku saje je tanya xde bachelorette party ke b4 kawin. Then dia kata dia nak buat tp out of budget n xde masa. So, aku pon decide utk buat lah. Hehe bukan selalu kan? Dalam bbrapa minggu gak la aku wat preparation. sampai aku buat sndiri 13 helai sash utk party yg aku dh tetapkan warna tema 'black and pink'.
tadaaa.. haaa ni haa.. gigih aku jahit, gunting and tampal huruf2 tuh. kira yg bahagian ni aku sponsor la. tenaga masa dan sebagainya. at 1st buat utk 13 org. dimana aku x kenal sgt sstghnya. tp last2 5 org je yg pergi. Tp lg best sbb kita2 sahaja yg pergi. smua aku knal. Selain sash, kat bawah ni plak adalah antara deco yg aku buat.
Tapi yang crown and leb2 tuh jeee an bay yang beli. Selain drpada tuh, aku buat sndri and cawan tuh ofkos la beli. aku tulis nama je. ok dah selesai cerita pasal lokasi walaupon tempat agak mahal. Tapi masing2 sanggup kua duit lebih, kepuasan punyer pasal. RM 800 semalaman. Share 5 org plak. tapi xpe, sangat WORTH IT! Lokasi yang disebut2kan td adalah di Executive Pool Villa di The Legend International Water Homes, Port Dickson.

ini keadaannya kalau pandangan dari atas.. cantik kan tempatnyer..

yg ni plak gambar time aku tgh deco biik ngn belon2 yg ada..
ini lah macam mana villa kitorang kelihatan. Executive Pool villa. =) padan lah dgn harga. ye dok? hehehe so far mmg aku puas hati giler dgn tmpat. Sehari xpuas. rasa nak duk sana terus. hehe untk ke villa, kitorang kena naik kereta yg pekerja diorang pandu.
ok kat bawah2 ni just lampiran gambar2 saje lah..hhaha dah mcm assignment plak nak ada lampiran2. nasib baik tak letak isi kandungan. ehehe

thats all. tq. =)


No comments:

Post a Comment