Wednesday, July 6, 2011

aku di pampangan akhbar berita harian?


akhbar berita harian 6 Julai 2011.
Al-kisahnya bermula apabila aku menerima beberapa panggilan daripada beberapa org rakan dan nombor yang tak dikenali. tapi dah korang g call subuh2 n pagi2 buta. mmg jgn harap lah aku nak angkat. tgh sedap terngangaaa.. tiba-tiba terima lagi satu panggilan dari kakak aku. tngok jam dah pkul 11.30 pg. angkat je la. bdn dah segar skit. dialog kakak aku "olin, awak masuk paper ke? kwn awak ckp kat wall post". aku ni dah lupa pasal ni, ingatkan aku ni masuk kat dalam ruangan jenayah ke, sukan ke, saham ke pe ke. pheww..nasib baik x.
ruangan tersebut mnyatakan tentang baju2 yang aku dah ubah suai dari baju2 lama. aku xsangka ada jugak yang berminat dgn hasil kerja tangan aku ni. ye la aku ni hanya org biasa, bukan jutawan muda, artis, model, pelakon atau pelajar akademi fantasia yang bila masuk paper rasa macam masuk majalah sekolah je. hehe anyway thanks to syida arshad yang sudi menginterview aku yang tak seberapa ni. aku ingat ko nak letak 1 slot je. Tp 1 page haaa.. boleh mak aku gunting pastu framekan. haha.. (gurau2).
Haa..aku xprnah update hasil kerja tangan aku kat sni kan. asyik melebih2kan fesbuk saja. maaf ye blog sbb kadang2 saya lupa saya punya kamu. =) so aku pon mengambil keputusan untuk mengupdatekannya walaupon dah lama aku buat smua tuh.
dan satu lagi. terima kasih kepada sesiapa saja yang sudi menyinggah blog aku yg xseberapa ni. =)


No comments:

Post a Comment