Monday, June 1, 2009

tentang diri ini



nama penoh aku Fazlinda binti mohd nawawi. korang semua boleh panggil aku olin je. dilahirkan pada 04 disember 1990. tahun Kuda! Im a Saggitarius baby yaw! hehehe! Made in Kuantan pahang. anak bongsu kepada 5 orang adik beradik yang sengal. hehe Kat kuantan aku tinggal kat Indera Mahkota 5 dengan papa aku yang tersayang Mohd Nawawi bin Mat Sidek bersama ibu dan adik tiri aku QishQish. Kat selangor lak aku duk kat kota Damansara seksyen 5 bersama dengan mama terchenta Faridah abdul Aziz bersama daddy cool. sekarang ni permanently aku tnggal kat damansara. bila cuti sesekali je aku balik kuantan. Sekarang ni aku belajar kat Uitm Puncak Perdana Shah Alam dalam jurusan seni layar (screen arts). ni je dlu..nanti korang akan tau lagi banyak pasal aku. =)

1 comment: