Sunday, June 7, 2009

Kuantan Baby!

sepanjang keberadaanku di Kuantan, takde banyak yang berubah pun. Aku sampai lebih kurang pukul 7 ptg dah time tuh. Penat tak payah cakap laa.. Malam 6/6/2009, aku kua ngan apex n zepu dan lain2 pegi karaoke kat kompleks. Mahal gle, RM40 utk sejam. bilik kecik nak mampus! macam bilik karaoke kat pkns yg satu lagu RM2 tuh..nasib baik bukan aku yang bayar..hahaha save duit aku. Pastu malam tu, pukul 2 pagi aku,lia,apek,zepu n tiar g umah depan umah Hakim tuh, kitorang curik mangga epal. hahaha memang seronok gle..bongok betol perangai masing2. Pastu 7/6/2009 aku kua ngan egee plak..kitorang g karaoke jamban (lagi best singgit je satu lagu..punyalah ramai yng tunggu turn, kitorang yg baru sampai ni xpasal2 dapat bilik dlu..hahaha sape soh berangan je..sape cepat dia dapat!! tengah nyanyi tuh Nuar sampai..pastu kitorang g Taman Teruntum tengok kwn2 nuar sekalian. dia yang selok nok g.. busuk gle bau najis binatang..baru aku sedar rupanya beruang tak comel langsung! Muka dia hodoh gle! sakit hati aku tangok muka dia. Petang pada pukul 5.30, aku, egee n mat nuar pg Telok Cempedak, kitorangpg hujung2 skali..best gle pemandangan..kalau buat photoshoot mmg cntik. tp yg slacknye banyak pulak beruk! Pastu aku balik, aku on9 je.. malas dah aku nk kua hari ni. esok Papa suh keje. tatau aku nk keje ke tak ngn dia. tgoklah, kalau aku boleh bangun pagi! hehehe

No comments:

Post a Comment