Thursday, January 6, 2011

07.01.2011


Kebbooommmm!!! dah masuk tahun baru rupanya. kenapa rasa mcm sekejap sgt erk.. 2010 banyak kenangan2 yg terindah woah.. rindu rasanya nak menjalani tahun 2010..tp skarang dah masuk tahun baru.. new book.. yang lama boleh tutup dah. mungkin dah agak terlambat untuk aku sebut pasal tahun baru.. tapi aku nak cakap jugak memandangkan dah lama aku tak update blog ni.. sesungguhnya aku bukanlah blogger mcm hanis zalikha atau lain2 blogger yang ada atas dunia ni.. bila aku rasa nak update,barulah aku update. bosan kan aku.. hehee..=)

2011 (gigi semakin mencantik)

Seperti yang ramai orang tahu (pada sesiapa yg kenal aku), aku mempunyai gigi yang tumbuh ikut suka hati diorang,tak beratur.. (takde sivik punyer gigi).. Selama 20 tahun aku suffer hidup dalam keadaan gigi yg takde sivik tuh.. tapi sekarang alhamdulillah setelah ikat diorang, baru pandai nk beratur.. TERIMA KASIH DOKTOR GIGI SAYE!! =)







No comments:

Post a Comment