Saturday, March 13, 2010

lemah!

sekali lagi aku melangkah masuk melawati blog ini. Kering kontang. tak ada apa-apa yang menarik. entah kenapa tangan ni berat sangat nak mengatur bahasa. jari jemari semakin keras dan kaku. Tapi entah kenapa hari ni seperti ada yang memanggil-manggil aku untuk melonggarkan balik tulang temulang jari yang gersang dan ketat.

Argghhh.. kepala otak bercelaru.. penuh dengan barangan yang tak berguna. rasa mcm nak campak otak ni dalam mesin basuh biar bersih dan ringan. tp aku manusia. aku tak mampu. aku hanya mampu TAHAN!!

Aku salah ke? aku tak mintak lebih. Cuma secebis ruang untuk aku menyelit antara kau di samping manusia2 lain. itu je. Susah ke? Aku bukan segala? Aku tak kisah.. Aku cuma ingin jadi sesuatu. Cukuplah sekadar memandang jika aku tak boleh memiliki.

=(

No comments:

Post a Comment